20W50 FDS 5_RAVOLEJ 20W-50 FORMEL DIESEL SUPER 5L
Mag. główny0
0| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | ACEA E2 |
| Specyfikacja | Allison C4 |
| Specyfikacja | API CF-4 |
| Specyfikacja | API CH-4 |
| Specyfikacja | Caterpillar TO-2 |
| Specyfikacja | MAN 271 |
| Specyfikacja | MB 228.1 |
| Specyfikacja | VOLVO VDS |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Olej | Olej mineralny |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Klasa lepkości wg SAE | 20W-50 |
O2711E_K2OLEJ 20W-50 SL/CF/CF-4 XL 1L
POLECANY DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH ZASILANYCH BENZYNĄ, OLEJEM NAPĘDOWYM ORAZ LPG, NIEZALEŻNIE OD STOPNIA ZUŻYCIA SILNIKA. Z UWAGI NA PODWYŻSZONE PARAMETRY LEPKOŚCIOWE IDEALNIE NADAJE SIĘ DO STARSZYCH, MOCNO ZUŻYTYCH SILNIKÓW.

Mag. główny0
0O2715E_K2OLEJ 20W-50 SL/CF/CF-4 XL 5L
POLECANY DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH ZASILANYCH BENZYNĄ, OLEJEM NAPĘDOWYM ORAZ LPG, NIEZALEŻNIE OD STOPNIA ZUŻYCIA SILNIKA. Z UWAGI NA PODWYŻSZONE PARAMETRY LEPKOŚCIOWE IDEALNIE NADAJE SIĘ DO STARSZYCH, MOCNO ZUŻYTYCH SILNIKÓW.

Mag. główny0
0O2715S_K2OLEJ 20W-50 SL/CF/CF-4 XL 5L
POLECANY DO SAMOCHODÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH ZASILANYCH BENZYNĄ, OLEJEM NAPĘDOWYM ORAZ LPG, NIEZALEŻNIE OD STOPNIA ZUŻYCIA SILNIKA. Z UWAGI NA PODWYŻSZONE PARAMETRY LEPKOŚCIOWE IDEALNIE NADAJE SIĘ DO STARSZYCH, MOCNO ZUŻYTYCH SILNIKÓW.

Mag. główny0
020W50 FE 5_RAVOLEJ 20W-50 FORMEL EXTRA 5L
Mag. główny0
0| Specyfikacja | ACEA A2/B2 |
| Specyfikacja | API CD |
| Specyfikacja | API SF |
| Specyfikacja | CCMC G4 |
| Specyfikacja | MB 227.1 |
| Specyfikacja | MIL-L-2104 D |
| Specyfikacja | MIL-L-46152 B |
| Olej | Olej mineralny |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Klasa lepkości wg SAE | 20W-50 |
20W50 OLD 5_RAVOLEJ SAE20W-50 OLDTIMER 5L

Mag. główny0
020W50 OLD TIM 5_RAVOLEJ SAE20W-50 OLDTIMER 5L

Mag. główny0
020W50 ST 5_RAVOLEJ 20W-50 SUPER TURBO 5L

Mag. główny0
020W50 TP SHPD 5_RAVOLEJ 20W-50 TURBO PLUS SHPD 5L
Mag. główny0
0| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | ACEA E7 |
| Specyfikacja | Allison C4 |
| Specyfikacja | API CF |
| Specyfikacja | API CI-4 |
| Specyfikacja | API SL |
| Specyfikacja | Caterpillar ECF-1a |
| Specyfikacja | Caterpillar ECF-2 |
| Specyfikacja | Cummins CES 20071 |
| Specyfikacja | Cummins CES 20072 |
| Specyfikacja | Cummins CES 20076 |
| Specyfikacja | Cummins CES 20077 |
| Specyfikacja | Cummins CES 20078 |
| Specyfikacja | Deutz DQC III-10 |
| Specyfikacja | Global DHD-1 |
| Specyfikacja | JASO DH-1 |
| Specyfikacja | Mack EO-M Plus |
| Specyfikacja | MAN M 3275 |
| Specyfikacja | MB 228.3 |
| Specyfikacja | MB 229.1 |
| Specyfikacja | MTU Typ 2 |
| Specyfikacja | MTU Typ 3 |
| Specyfikacja | Renault RLD-2 |
| Specyfikacja | Renault VI RLD |
| Specyfikacja | VOLVO VDS-3 |
| Specyfikacja | DTFR 15B110 (MB 228. |
| Specyfikacja | Detroit Diesel DDC 9 |
| Olej | Olej mineralny |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Klasa lepkości wg SAE | 20W-50 |
20W50 VR1 5L_VLVOLEJ 20W-50 VR1 RACING 5L

Mag. główny0
0