5W20 GFE CS 4_RAVOLEJ 5W-20 GFE CLEANSYNTO 4L
Mag. główny0
0| Specyfikacja | API SN Plus |
| Specyfikacja | API SP (RC) |
| Specyfikacja | Chrysler MS-13340 |
| Specyfikacja | Chrysler MS-6395 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C945-B1 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C960-A1 |
| Specyfikacja | ILSAC GF-6A |
| Specyfikacja | API SP Resource Cons |
| Specyfikacja | GM dexos1 Gen 3 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-20 |
5W20 VFE 4L_RAVOLEJ RAVENOL VFE 5W-20 CLEANSYNTO 4L
API SN RC: API CF, ILSAC GF-5, ACEA A5/B5: Chrysler MS-6395: Fiat 9.55535-CR1: Ford WSS-M2C930-A: Ford WSS-M2C930-B: Ford WSS-M2C925-A: Ford WSS-M2C925-B: Ford WSS-M2C948-B: Honda HTO-06: Jaguar Land Rover STJLR.03.5004
Mag. główny0
0| Specyfikacja | API SN Plus |
| Specyfikacja | API SP (RC) |
| Specyfikacja | Chrysler MS-6395 |
| Specyfikacja | Fiat 9.55535-CR1 |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C925-A |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C925-B |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C930-A |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C930-B |
| Specyfikacja | Ford WSS-M2C948-B |
| Specyfikacja | Honda/Acura HTO-06 |
| Specyfikacja | Hyundai |
| Specyfikacja | ILSAC GF-6A |
| Specyfikacja | KIA |
| Specyfikacja | Mazda |
| Specyfikacja | Mitsubishi |
| Specyfikacja | Nissan |
| Specyfikacja | Suzuki |
| Specyfikacja | Toyota |
| Specyfikacja | API SP Resource Cons |
| Specyfikacja | STJLR.03.5004 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-20 |
5W20 4_SPCOLEJ 5W-20 SPEC GOLD SN/SM/CF 4L
Syntetyczny olej silnikowy, który zapewnia doksonałe smarowanie wszystkich elementow silnika nawet w ekstramalnych warunkach pracy. Zalecany w szczególności do samochodów marki Ford spełniając specyfikację WSS-M2C930-A/B.

Mag. główny0
05W20 C5 4_SPCOLEJ 5W-20 SPEC PREMIUM C5 SN/CF 4L
Syntetyczny olej silnikowy opracowany o technologię najnowszej generacji. Szczególnie zalecany do niskoemisyjnych samochodów z napędem hybrydowym. Zapewnia ochronę przed wpływem kondensacji pary wodnej na pracę silnika, doskonale chroni przed korozją i zu

Mag. główny0
0