40683620_KLSTŁOK VW
śr.81,51
Mag. główny0
0
0
Numer seryjny | 081196 |
Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
Luz tłokowy [mm] | 0,06 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,5 |
Długość [mm] | 68,5 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 16,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 46 |
Numer komponentu | 63506 |
Numer komponentu | 63509 |
Numer komponentu | 63747 |
Średnica sworznia [mm] | 26 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Etap naprawy | 0,50 |
Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
028 09 02_MAHTŁOK VW
KOMPLETNY
Mag. główny0
0
0
Średnica cylindra [mm] | 81,51 |
Długość [mm] | 69,8 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 |
Długość trzpienia [mm] | 66,0 |
Średnica sworznia [mm] | 26,0 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 16,6 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 46 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,3 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,3 |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
Powierzchnia | pokryty |
Informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
Wysokość płomienia [mm] | 12 |
Numer seryjny | 81 L 98 |
Luz tłokowy [mm] | 0,05 |
Numer komponentu | 1. R2.5 IW CrK |
Numer komponentu | 2. M 2.0 IFU P |
Numer komponentu | 3. DSF 3.0 Cr |
Wysokość opakowania [cm] | 12,80 |
Ciężar netto [g] | 890 |
Długość opakowania [cm] | 9,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,50 |
87-421007-30_NURTŁOK AUDI VW
NADWYMIAR: 0,50MM
Mag. główny0
0
0
Numer seryjny | 0811C-101 |
Informacja uzupełniająca | z tuleją na nadlew tłoka |
Informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
Informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
Informacja uzupełniająca | dla korbowodów o przekroju trapezowym |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 16,65 |
Nadwymiar [mm] | 0,5 |
Wielkość kompresji [mm] | 45,75 |
Wysokość [mm] | 68,8 |
Średnica cylindra [mm] | 81,5 |
Średnica sworznia [mm] | 26 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 46 |
Długość trzpienia [mm] | 66 |
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,35 |
Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,35 |
Numer komponentu | 08-421007-00 |
obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |