10SKV147_SKVPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
Ciśnienie [bar] | 90 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Materiał | Żeliwo |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41,5 |
Ciężar [kg] | 1,7 |
Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
Wydatek [l/h] | 50 |
10SKV152_SKVPOMPA WSPOMAGANIA SEAT VW
Mag. główny0
0
Ciśnienie [bar] | 90 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Rozstaw punktów mocowania [mm] | 51 |
Ciężar [kg] | 1,75 |
Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
Wydatek [l/h] | 80 |
10SKV230_SKVPOMPA WSPOMAGANIA FORD GALAXY SEAT ALHAMBRA VW
FORD Galaxy SEAT Alhambra VW Sharan silniki benzynowe 2.0 2.3
Mag. główny0
0
Ciśnienie [bar] | 80 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
dla producentów przekładni kierowniczych | ZF |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Rozstaw punktów mocowania [mm] | 48,5 |
Ciężar [kg] | 1,84 |
Ciśnienie robocze [bar] | 80 |
Wydatek [l/h] | 60 |
10SKV321_SKVPOMPA WSPOMAGANIA AUDI A3 (8L1) SEAT TOLEDO II
AUDI A3 (8L1) SEAT Toledo II Leon INCA IBIZA II Cordoba SKODA Octavia Felicia VW Golf II
Mag. główny0
0
Ciśnienie [bar] | 90 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Materiał | Żeliwo |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41,5 |
Ciężar [kg] | 2,46 |
Rozmiar gwintu 1 | M16 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M18 |
Liczba otworów do mocowania | 8 |
DSP486_SKVPOMPA WSPOMAGANIA 10SKV147 / DSP 486
VW GOLF PASSAT SEAT CORDOBA
Mag. główny0
0
Ciśnienie [bar] | 90 |
Tryb pracy | hydrauliczny |
Materiał | Żeliwo |
Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Typ pompy | pompa łopatkowa |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41,5 |
Ciężar [kg] | 1,7 |
Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
Wydatek [l/h] | 50 |