440618_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | B+ |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 168 |
| Ciężar [kg] | 6,602 |
A3276_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| dla numeru OE | TG12C065 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez kaucji |
CAL15505GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Ograniczenia producenta | VALEO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0373 |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Masa [g] | 6600 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
| Średnica otworu 2 [mm] | 10 |
| Producent | GENERAL MOTORS |
| Producent | OPEL |
LRA03961_LCEALTERNATOR 12V OPEL SAAB, kaucja: 461,25zł
140A, Antara 2.4, Astra J 2.0 GTC, Insignia A 2.0 Turbo, 9-3 II 2.0t, 9-5 II 2.0t
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | L-DFM |
| ID wykonania wtyczki | 0248 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
| Średnica otworu 2 [mm] | 10 |
| Grubość 1 [mm] | 79 |
| Ciężar netto [kg] | 6,2 |
849241_VALALTERNATOR

Mag. główny0
| Nowa część bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 55 |
| Zacisk | M8 |
| Ciężar [kg] | 6,74 |