0986332001_BOSPRZEKAŹNIK, PRĄD PRACY V23136-J6-X055 (!)
V23136-J6-X055
Mag. główny1
0
0
Funkcja przełączania | Włącznik/wyłącznik |
Natężenie prądu [A] | 70 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 4 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Rodzaj korpusu | obudowa z pokrywą z tworzywa sztucznego |
Rodzaj zabezpieczenia (kod IP) | IP20 |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 85 |
Kolor obudowy | czarny |
Opór [Ohm] | 63 |
Długość [mm] | 28 |
Szerokość [mm] | 28 |
Wysokość [mm] | 40 |
109 544_HPPRZEKAŹNIK, PRĄD PRACY
h404900020030
Mag. główny1
0
0
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Natężenie prądu [A] | 70 |
Liczba połączeń | 4 |
Funkcja przekaźnika | Odciążenie styk X |
Funkcja przekaźnika | system podgrzewania wstępnego |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
B17820_BORPRZEKAŹNIK 100 70A AUDI, VW
7M0951253A
0332019103_BOSPRZEKAŹNIK, PRĄD PRACY (!)
Mag. główny0
0
0
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
Natężenie prądu [A] | 30 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 4 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Zakres temperatury od [°C] | -40 |
Zakres temperatury do [°C] | 100 |
Opór [Ohm] | 16 |
34751_FEBPRZEKAŹNIK, PRĄD PRACY (!)
4H0951253A
Mag. główny1
0
0
Numer przekaźnika | 15 |
Numer przekaźnika | 17 |
Numer przekaźnika | 24 |
Numer przekaźnika | 53 |
Numer przekaźnika | 77 |
Numer przekaźnika | 204 |
Numer przekaźnika | 208 |
Numer przekaźnika | 214 |
Numer przekaźnika | 370 |
Numer przekaźnika | 373 |
Numer przekaźnika | 643 |
Numer przekaźnika | 644 |
Numer przekaźnika | 645 |
Napięcie [V] | 12 |
Natężenie prądu [A] | 30 |
Liczba połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
30-71-0041_VEMPRZEKAŹNIK ŚWIEC ŻAROWYCH VW
0020210001
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Kolor | czarny |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba połączeń | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Funkcja przekaźnika | Klema 87 |
Funkcja przekaźnika | Klema 30 |
Informacja uzupełniająca | z opornikiem |
Kolor obudowy | czarny |
Prąd znamionowy [A] | 70 |
Funkcja przekaźnika | Kontakt roboczy |
Strona zabudowy | przedział silnikowy |