38470_NRFSPRZĘGŁO ELEKTROMAGNETYCZNE KOMPRESORA
13208187
Mag. główny1
0
0
Ograniczenia producenta | SANDEN |
ID sprężarki | SD7V16 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt | owalny |
CAC74034ASSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | SANDEN |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
Masa [g] | 5300 |
ID sprężarki | SD6V12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
Producent | OPEL |
CAC74034GSSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | SANDEN |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
Masa [g] | 5300 |
ID sprężarki | SD6V12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
Producent | OPEL |
CAC74034RSSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | SANDEN |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
Masa [g] | 5300 |
ID sprężarki | SD6V12 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
Producent | OPEL |
CAC74078GSSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
CCT01011ASSPRZĘGŁO ELEKTROMAGNETYCZNE, SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Ograniczenia producenta | SANDEN |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
ID sprężarki | SD6V12 |
Producent | FIAT |
CCV01902ASZAWÓR REGULACYJNY, SPRĘŻARKA
Mag. główny0
Ograniczenia producenta | SANDEN |
Długość [mm] | 44 |
Tryb pracy | mechaniczne |
ID sprężarki | SD6V12 |
ID sprężarki | SD7V12 |
ID sprężarki | SD7V16 |
ACP01508_LCEKOMPRESOR KLIMATYZACJI ALFA ROMEO CITROEN FIAT, kaucja: 211,56zł
MITO (955_) 1.3 Multijet, NEMO 1.3 HDi/BlueHDi, FIORINO/QUBO (225_) 1.3 D Multijet, PUNTO (199_) 1.3 D Multijet, BIPPER (AA_)/BIPPER TEPEE 1.3 HDi / typ: SANDEN SD6V12
Mag. główny0
0
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Liczba rowków | 6 |
Olej do sprężarki | PAG 46 YF |
Ilość oleju [ml] | 135 |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
ID sprzęgła | ELECTROMAGNETIC |
Dolot - Ø [mm] | 17,8 |
Ø wylotu [mm] | 11,8 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
Ograniczenia producenta | SANDEN SD6V12 |
Ciężar netto [kg] | 4,9 |
K11355R_MEASPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
320297_NRFSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | SANDEN-EQUIVALENT |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
ID sprężarki | SD6V12 |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Ilość oleju [ml] | 150 |
Dolot - Ø [mm] | 26,3 |
Ø wylotu [mm] | 20,1 |
Jakość | OE-EQUIVALENT |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
380167_NRFSPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI OPEL
Mag. główny0
0
0
Ograniczenia producenta | GENUINE SANDEN |
ID sprężarki | SD6V10 |
ID sprężarki | SD6V12 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
dla średnicy łożyska koła [mm] | 35 |
dla średnicy łożyska koła [mm] | 52 |
Wysokość łożyska wyciskowego [mm] | 20 |
38632_NRFZAWÓR STERUJĄCY KOMPRESORA FIAT
KTT090376_THESPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Ograniczenia producenta | GM |
ID sprężarki | 5SL12C |
Ilość oleju [ml] | 80 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Liczba rowków | 6 |
Technika połączeń | Bolted to the rear h |