511.064_ELRSIMMERING 90X110X11
MASTER,TRAFIC,R21,R25 2.1D/TD Sil. J8S
Mag. główny0
00| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Numer taryfy materiału | 8484200000 |
81-20745-30_RNZSIMMERING 90X110X11 RENAULT
lewoskrętny
Mag. główny0
00| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
OS3349_BGApierścień uszczelniający wału, wał korbowy
OS8354_BGApierścień uszczelniający wału, wał korbowy

Mag. główny0
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 11 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
12010750_CORSIMMERING 90X110X10
Materiał - FPM Opis - BAVISLRSX7
Mag. główny2
00| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 110 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 90 |
11808_FEBSIMMERING 90X110X7 CITROEN PEUGEOT
Mag. główny0
00| Grubość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
8707113_KAMUSZCZELNIACZ WAŁU
BMW 3(E90) 04-12, JEEP CHEROKEE 07-, LADA KALINA 04-13, MAZDA 3 13-, 6 12-, CX-5 11-
Mag. główny0
00| dla numeru producenta | 8707113 |
720 101_HPPIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY WAŁU, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
0| Wysokość [mm] | 7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 90 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |