0W16 1_MOBOLEJ 0W-16 MOBIL SUPER 3000 1L
MOBIL SUPER 3000 0W-16
Mag. główny0
0| Pojemność [litr] | 1 |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Klasa lepkości SAE | 0W-16 |
| Specyfikacja | API SN |
| Specyfikacja | API SN Plus |
| Specyfikacja | API SN Plus RC |
| Specyfikacja | API SN Res. Cons. |
| Specyfikacja | API SP |
| Specyfikacja | API SP Res. Cons. |
| Specyfikacja | ILSAC GF-6B |
| Długość opakowania [cm] | 111 |
| Szerokość opakowania [cm] | 62 |
| Wysokość opakowania [cm] | 229 |
| Zalecenie producenta oleju | API SN |
| Zalecenie producenta oleju | API SN Plus |
| Zalecenie producenta oleju | API SN Plus RC |
| Zalecenie producenta oleju | API SN Res. Cons. |
| Zalecenie producenta oleju | API SP |
| Zalecenie producenta oleju | API SP Res. Cons. |
| Zalecenie producenta oleju | ILSAC GF-6B |
| Numer taryfy celnej | 27101981 |
0W16 GTX 1_CASOLEJ 0W-16 CASTROL GTX 1L
0W16 MAG HYB 1_CASOLEJ 0W-16 CASTROL MAGNATEC HYBRID 1L
0W16 EVO R FE 1_ELFOLEJ 0W16 EVO R-TECH ELITE FE 1L
EVO R-TECH ELITE FE 0W16 12B1L ELF

Mag. główny0
0184885_FEBOLEJ 0W16 GF6B 1L

Mag. główny0
00| Specyfikacja wg API | SP/RC |
| Specyfikacja wg API | SN+ |
| Specyfikacja wg ILSAC | GF-6B |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Klasa lepkości wg SAE | 0W-16 |
| Ciężar [kg] | 11,21 |
| uwzględnić informację serwisową |
21326_LQMOLEJ 0W16 SPECIAL TEC AA 1L
0W161
Mag. główny0
00| Pojemność [litr] | 1 |
| Rodzaj połączenia | Kanister |
| Klasa lepkości SAE | 0W-16 |
| Dopuszczenie przez producenta | API SP |
| Dopuszczenie przez producenta | ILSAC GF-6B |
| Zalecenie producenta oleju | Honda |
| Zalecenie producenta oleju | Lexus |
| Zalecenie producenta oleju | Suzuki |
| Zalecenie producenta oleju | Toyota |
O0561E_K2OLEJ 0W-16 K2 HYBRID 1L
Specyfikacje: API SP with RC ILSAC GF-6

Mag. główny0
00W16 FEH CS 1_RAVOLEJ 0W-16 FEH CLEANSYNTO 1L

Mag. główny0
00W16 HYBRID 1_SPCOLEJ 0W-16 SPEC HYBRID 1L
Syntetyczny olej silnikowy opracowany o technologię najnowszej generacji. Szczególnie zalecany do niskoemisyjnych samochodów z napędem hybrydowym. Zapewnia ochronę przed wpływem kondensacji pary wodnej na pracę silnika, doskonale chroni przed korozją i zu

Mag. główny0
0