A5048_ASPALTERNATOR AS-PL
5702J3
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | A5TG0881ZEB |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
114752_CAGALTERNATOR

Mag. główny0
535019310_INASPRZĘGŁO ALTERNATORA CITROEN
CITROEN BERLINGO 1.6, CITROEN C3 II 1.4 VTi 95
Mag. główny0
00| dla numeru producenta | F-560968.XX |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 15,4 |
| Szerokość [mm] | 41,8 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 49,3/17,0 |
| Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
LRA03363_LCEALTERNATOR 12V CITROEN PEUGEOT, kaucja: 123,00zł
80A , C3 II 1.4 VTi, C4 I 1.6 VTi 120, 2008 1.6 VTI, 207 1.4 VTi, 207 1.6 Turbo, 208 1.6 THP, 308 I 1.4, RCZ 1.6 THP 16V 156,

Mag. główny0
0A3727(VALEO)_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Wersja | 443265 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A5048SR_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Napięcie [V] | 12 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Część wymienna bez kaucji |
1000957_FEBALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ciężar [kg] | 5,40 |
8EL 011 712-961_HELALTERNATOR 12V CITROEN PEUGEOT
80A, C3 II 1.4 VTi, C4 I 1.6 VTi 120, 2008 1.6 VTI, 207 1.4 VTi, 207 1.6 Turbo, 208 1.6 THP, 308 I 1.4, RCZ 1.6 THP 16V 156,
Mag. główny0
00| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Liczba rowków | 6 |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
9XU 358 038-901_HELSPRZĘGŁO ALTERNATORA CITROEN DS PEUGEOT
BERLINGO 1.6, C3 II 1.4 VTi 95
Mag. główny0
00| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 15 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 17 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
| dla numeru producenta | F-560968.XX |
| Szerokość [mm] | 41,8 |
| Ograniczenia producenta | Mitsubishi Electric |
| Wymiar gwintu | M17x1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Liczba rowków | 6 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
45201_MEASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
5535348_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| ID wykonania wtyczki | B+,COM |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Liczba rowków | 6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 5705KQ |
440788_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | B+ |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 156 |
| Ciężar [kg] | 5,38 |
443265_VALALTERNATOR

Mag. główny0
| Nowa część bez depozytu | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
| Pozycja / stopień | L/R 0 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 50 |
| Zacisk | BSS2 - COM |
| Ciężar [kg] | 6,19 |
588434_VALSPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE
Mag. główny0
| średnica zewnętrzna [mm] | 49,4 |
| Szerokość [mm] | 41,8 |
| Wymiar gwintu | M17 |
| Liczba rowków | 6 |
| Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 15,3 |
| Średnica otworu [mm] | 17 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Ciężar [kg] | 0,46 |