A3051_ASPALTERNATOR (!)
Mag. główny1
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | bez koła pasowego |
Wersja | TG15C116 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
9XU 358 038-181SPRZĘGŁO ALTERNATORA FIAT
GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet
Mag. główny0
0
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 8 |
średnica zewnętrzna [mm] | 55 |
Głębokość zabudowy [mm] | 11,1 |
dla numeru producenta | F-229603.XX |
Ograniczenia producenta | Bosch |
Ograniczenia producenta | Valeo |
Szerokość [mm] | 36,2 |
Wymiar gwintu | M16x1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 17 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Liczba rowków | 6 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
535003910_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
Sil. 2,0HDi 2,2HDi z alternatorem Valeo 150 A
Mag. główny2
0
0
dla numeru producenta | F-229603.XX |
Liczba rowków | 6 |
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 7,2 |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
535017910_INASPRZĘGŁO JEDNOKIERUNKOWE (!)
CITROËN C5 (DC_) 2.0 Hdi, CITROËN C5 (DC_) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE)
Mag. główny1
0
0
dla numeru producenta | F-232369/.02/.03 |
dla numeru producenta | F-232369.09/.11 |
Liczba rowków | 6 |
Rozstaw od pierwszego rowka [mm] | 6,5 |
Informacja uzupełniająca | wymagane narzędzie specjalne do montażu |
uwzględnić informację serwisową |
0986044400_BOSALTERNATOR, kaucja: 246,00zł
CITROEN, FIAT, LANCIA, PEUGEOT, SUZUKI
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,5 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54,4 |
Zacisk | D+(M5) |
Zacisk | B2+(M8) |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A01345_BOSALTERNATOR CITROEN PEUGEOT
150A, CITROEN, FIAT, PEUGEOT, SUZUKI 2.0 Hdi
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42,6 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54,3 |
Zacisk | B+(M8), D+(M5) |
Długość [mm] | 184 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
LRB00452_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 92,25zł
150A ,Alfa GT 1.9 JTD, C5 I 2.02.2 HDi, C8 2.0/2.2 HDi, Jumpy I 2.0 HDi, Ducato 15 2.0 JTD, Scudo I 2.0 JTD, Ulysse I 2.0 JTD, Phedra 2.0 JTD, 206 2.0 HDi, 307 1.6, 307 2.0 HDi, 406 2.0 HDi, 607 2.0 HDi, 806 2.0 HDI, 807 2.0/2.2 HDi, Boxer 2.0 HDi, Expert
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | M5 D+ |
ID wykonania wtyczki | 0230 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Ciężar netto [kg] | 7,1 |
439294_VALALTERNATOR CITROEN
C5 2.0 HDi
Mag. główny0
0
Nowa część bez depozytu | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Pozycja / stopień | L 79 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba żeber | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 55 |
Zacisk | B+ / D+ |
Ciężar [kg] | 7,08 |