LRA04016_LCEALTERNATOR 12V VAG
110A, VAG 1.6/2.0 TDI
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Liczba żeber | 6 |
| Zacisk | M8 B+ |
| Zacisk | LIN2 |
| ID wykonania wtyczki | 0238 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 8,5 |
| Ciężar netto [kg] | 6,23 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
A3368PR_ASPALTERNATOR A3368PR
110A, VAG 1.6/2.0 TDI
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Część wymienna bez kaucji |
0986083910_BOSALTERNATOR 12 V VAG, kaucja: 123,00zł
110A, VAG 1.6/2.0 TDI
Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 110 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 40 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 49 |
| Zacisk | B+(M8),LIN-2 |
| ID wykonania wtyczki | PL181-1pin |
| Długość [mm] | 190 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
116206_CRGALTERNATOR
12V 110A

Mag. główny0
0