A3279_ASPALTERNATOR (!)
A0141541102
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | TG15C130 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
0986084010_BOSALTERNATOR, kaucja: 123
A0141541102
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie bezpośrednie |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 32 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Zacisk | B+(M8),(COM,LIN 1,2) |
ID wykonania wtyczki | PL181 |
Długość [mm] | 190 |
Szerokość [mm] | 147 |
Wysokość [mm] | 192 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
LRA03426_LCEALTERNATOR 12V MERCEDES, kaucja: 308
A0141541102
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 50 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | COM/LIN2-D |
ID wykonania wtyczki | 0239 |
Średnica otworu 1 [mm] | 8 |
Średnica otworu 2 [mm] | 8 |
Grubość 1 [mm] | 70 |
Ciężar netto [kg] | 6,7 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |