02SKV214_SKVPOMPA PALIWA
Mag. główny2
00| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 38 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Informacja uzupełniająca | z filtrem |
| Gwarancja | 4 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,34 |
| Średnica 1 [mm] | 9 |
| Średnica 2 [mm] | 11 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3,5 |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Długość 1 [mm] | 73 |
| Długość 2 [mm] | 114 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
1.00000.24.0_PIEZESPÓŁ ZASILAJĄCY W PALIWO

Mag. główny0
| Tryb pracy | elektryczny |
7.05656.10.0_PIEPOMPA PALIWA BMW
Z3 coupe (E36) 2.8i/3.0i/M, Z3 Roadster (E36) 1.8i/1.9i/2.0i/2.2i/2.8i/3.0i/M3 3.2
Mag. główny0
00| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 38 |
| Długość całkowita [mm] | 121 |
| Natężenie prądu do [A] | 6,5 |
| Liczba połączeń | 1 |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Ciśnienie [psi] | 50,8 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
348717_VALZESPÓŁ ZASILAJĄCY W PALIWO
Mag. główny0
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie [bar] | 3,5 |
| Wydajność tłoczenia [l/min] | 1,75 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnień |
| Napięcie [V] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,43 |