09SKV022_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 0218 DŁUŻSZA 0253
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 880 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV025_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 0253
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1130 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
81515OQ_MEASONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
09SKV591_SKVSONDA LAMBDA ALFA ROMEO FERRARI FIAT LANCIA VOLVO
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 1200 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,19 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77008_FAESONDA LAMBDA UNIWERSALNA
Sonda podgrzewana -4 przewody
Mag. główny0
0
0
Długość [mm] | 300 |
sonda lambda | ogrzewana |
Opór [Ohm] | 5,5 |
Liczba połączeń | 4 |
Wersja | Zr |
Masa podłączona | |
Postępować zgodnie z instrukcją montażu |
77125_FAESONDA LAMBDA ALFA ROMEO FIAT LANCIA
Croma 2.5i.e.(834G.000) 06.93-12.96 MPI-Bosch,155 1.7i ,1.8i,2.0i,2.5i TS (AR67)-4przew.-dł.1130mm.
VKRA 310118_SKFCZUJNIK NOX
155 (167), 164 (164), Y10 03.85-10.95, CINQUECENTO (170), CINQUECENTO VAN (170), CROMA (154), PANDA (141), PANDA Hatchback Van (141), PUNTO (176), PUNTO Convertible (176), PUNTO Van (176), TEMPRA (159), TEMPRA S.W. (159), TIPO (160), DEDRA (835), DELTA II
Mag. główny0
0
24-76-0002_VEMSONDA LAMBDA AUDI
200 (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1983.06->1991.12
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 60 578 768 |
Długość [mm] | 1240 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |