A210024_DECFILTR OLEJU
Mag. główny1
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 78 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 76 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 63 |
OC473_KNEFILTR OLEJU FIAT ALFA ROMEO LANCIA
W713/5
Mag. główny0
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica [mm] | 76,0 |
Wysokość [mm] | 79,0 |
Wymiar gwintu | 3/4"-16UNF-1B |
Średnica 2 [mm] | 71,6 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 62,5 |
Moment dokręcenia [Nm] | 10 |
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego | OCS 1 |
Informacja uzupełniająca | z dwoma zaworami zwrotnymi |
Rodzaj zaworu | Zawór przepływowy |
Ciężar netto [g] | 338 |
Długość opakowania [cm] | 8,0 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,00 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,20 |
LS149_PURFILTR OLEJU CHRYSLER VOYAGER 2.5I-3.8I 84- (!)
W1126
Mag. główny1
0
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 89 |
średnica zewnętrzna [mm] | 86 |
Średnica 3 [mm] | 62 |
Średnica 4 [mm] | 72 |
Rozmiar gwintu 1 | 3/4"-16 |
LS188B_PURFILTR OLEJU ROVER
200 (XH)
Mag. główny0
0
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Średnica 3 [mm] | 62 |
Średnica 4 [mm] | 72 |
Rozmiar gwintu 1 | 3/4"-16 |
LS349_PURFILTR OLEJU ALFA ROMEO
145 (930)
Mag. główny0
0
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 100 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Średnica 3 [mm] | 62 |
Średnica 4 [mm] | 72 |
Rozmiar gwintu 1 | 3/4"-16 |
LS515_PURFILTR OLEJU FIAT LANCIA
127P
Mag. główny0
0
0
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Wysokość [mm] | 85 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Średnica 3 [mm] | 62 |
Średnica 4 [mm] | 72 |
Rozmiar gwintu 1 | 3/4"-16 |
24-0020_VAIFILTR OLEJU SEAT
133 0.8 1974.05->1979.11
Mag. główny0
0
Wysokość [mm] | 79 |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
Średnica [mm] | 78 |
Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 62 |
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 1,5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
Informacja uzupełniająca | z dwoma zaworami zwrotnymi |