1986AD1341_BOSKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
320 d
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
Ø wylotu [mm] | 15,3 |
Ilość oleju [ml] | 100 |
Olej do sprężarki | PS-R1 |
Czynnik chłodniczy | R 1234yf |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
CS20588_DELKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
1, 2, 3
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | Denso |
ID sprężarki | 6SE14 |
ID sprzęgła | PV6 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
DCP05105_DENKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
1 (F20) 120 d, 1 (F21) 120 d, 2 coupe (F22) 218d/220d/225d/228i
Mag. główny0
0
napełniony | |
Ilość oleju [ml] | 100 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
ID sprężarki | 6SEU14A |
Ograniczenia producenta | BMW |
Ograniczenia producenta | DENSO |
dla numeru OE | 64529330831 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Olej do sprężarki | ND-8 |
Sposób montażu | przykręcany |
Jakość | OE |
Liczba żeber | 6 |
Masa [g] | 5150 |
Ciężar brutto [g] | 5960 |
ACP857_LCEKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW, kaucja: 264,45zł
Denso 6SEU14A, 1 (F20 F21), 3 F30 F31 F34, 4 (F32 F33 F36) diesle
Mag. główny0
0
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Liczba rowków | 6 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Ilość oleju [ml] | 130 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
ID sprzęgła | DIRECT DRIVE |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
ID głowicy cylindra (sprężarka) | E07A |
Ograniczenia producenta | DENSO SEU14A |
Ciężar netto [kg] | 4,8 |
890397_NISKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
1 F20-F21 (11-), 2 F22-F23-F87 (12-), 3 F30-F31-F35-F80 (11-), 4 F32-F33-F36-F82 (13-)
Mag. główny0
0
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 140 |
ID sprężarki | 6SEU14A |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 28 |
Ø wylotu [mm] | 15 |
Liczba rowków | 6 |
Liczba zestyków | 2 |
Ilość oleju [ml] | 100 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | bez sprzęgła elektromagnetycznego |
Informacja uzupełniająca | bez diody |
32838_NRFKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
1 Series/ 3-series 11-
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
Informacja uzupełniająca | z olejem do sprężarki PAG |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
ID sprężarki | 6SEU14A |
Napięcie [V] | 12 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Ilość oleju [ml] | 100 |
Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
Ø wylotu [mm] | 15,3 |
Jakość | OE-EQUIVALENT |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
0600K498_VNWKOMPRESOR KLIMATYZACJI BMW
SERIE 1(F20)3(F30)4(F32)
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | Type Denso |
ID sprężarki | 6SEU14A |
Ø koła pasowego [mm] | 110 |
Napięcie [V] | 12 |
Liczba zestyków | 2 |
Dolot - Ø [mm] | 28,4 |
Ø wylotu [mm] | 15,4 |
Ilość oleju [ml] | 110 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 133 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
Liczba rowków | 6 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Informacja uzupełniająca | bez sprzęgła elektromagnetycznego |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
częściowo napełniony |