G6120106_BGPCZUJNIK, TEMPERATURA SPALIN
Mag. główny0
0| Opór [Ohm] | 200000 |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Temperatura robocza od [°C] | 40 |
| Wymiar gwintu | M12*1.25-6e |
| Moment dokręcenia [Nm] | 40 |
| Zakres temperatury od [°C] | +40 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Kolor | szary |
| Napięcie [V] | 5 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Zakres temperatury do [°C] | 850 |
| Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Długość [mm] | 450 |
| Szerokość [mm] | 28 |
| Wysokość [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,029 |
| Kształt | Wersja D |
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolację rury falistej |
L6120138_BGPCZUJNIK, TEMPERATURA SPALIN
Mag. główny0
0| Opór [Ohm] | 200000 |
| Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
| Długość przewodu [mm] | 315 |
| Temperatura robocza od [°C] | 40 |
| Wymiar gwintu | M12*1.25-6h |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Zakres temperatury od [°C] | +40 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Kolor | szary |
| Napięcie [V] | 5 |
| Rozmiar klucza | SW-14 |
| Zakres temperatury do [°C] | 850 |
| Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Długość [mm] | 455 |
| Szerokość [mm] | 30 |
| Wysokość [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,033 |
L6120140_BGPCZUJNIK, TEMPERATURA SPALIN
Mag. główny0
0| Opór [Ohm] | 200000 |
| Sposób montażu | Połączenie śrubowe |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Temperatura robocza od [°C] | 40 |
| Wymiar gwintu | M12*1.25-6h |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Zakres temperatury od [°C] | +40 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Kolor | szary |
| Napięcie [V] | 5 |
| Rozmiar klucza | SW-14 |
| Zakres temperatury do [°C] | 850 |
| Kształt obudowy wtyczki | kwadratowy |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Długość [mm] | 555 |
| Szerokość [mm] | 30 |
| Wysokość [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
30SKV334_SKVCZUJNIK TEMPERATURY SPALIN OPEL MOVANO B RENAULT
OPEL Movano B RENAULT Master III 2.3 CDTi
Mag. główny0
00| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |