09SKV909_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE (REZYST.9 OHM)
Uniwersalna 4 kable - rezystancja grzałki 9 OHM
Mag. główny1
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
81516OQ_MEASONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
ES20168-12B1_DELSONDA LAMBDA AUDI
AUDI A3I, SEAT Leon I, Toledo II, SKODA Fabia I, VW Bora, Golf IV, New Beetle
ES20178-12B1_DELSONDA LAMBDA AUDI
AUDI A4 1.6L, 2.4L, A8 3.7L, 4.2L, TT 3.2L, PORSCHE Cayenne 4.5L, SEAT Arosa 1.0L, 1.4L, Cordoba 1.0L, 1.4L, 1.6L, Ibiza III 1.0L, 1.4L, 1.6L, Inca 1.4L, SKODA Octavia 2.0L, VOLKSWAGEN Bora 2.0L, 2.3L, Caddy II 1.4L, Golf IV 2.0L, Lupo 1.0L, New Beetle 1.
Mag. główny0
0
0
Długość przewodu [mm] | 909 |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | ogrzewana |
1.998.253_EPSSONDA LAMBDA VAG
Mag. główny0
0
Długość przewodu [mm] | 800 |
Liczba przewodów | 4 |
Informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda planarna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.240 |
368025_VALSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 800 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ciężar [kg] | 0,18 |
10-76-0067_VEMSONDA LAMBDA SEAT
INCA (6K9) 1.4 i 1995.11->2003.06
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 730 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 600 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor obudowy | czarny |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wersja | ZR-PLANAR |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |