9020144_KAMDRĄŻEK KIEROWNICZY SKODA FABIA 99-08 L/P
SKODA FABIA 99-08, ROOMSTER 06->, VW POLO 01->
Mag. główny0
0
0
Strona zabudowy | Oś przednia |
dla numeru OE | 6Q0 423 803 C |
JAR996_TRWDRĄŻEK KIEROWNICZY SKODA, VW (!)
POLO, FABIA 01-
Mag. główny2
0
0
Ograniczenia producenta | SMI KOYO |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem montażowym/ mocującym |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość przegub osiowy [mm] | 300 |
Długość całkowita [mm] | 321 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
dla numeru OE | 6Q0423803C |
dla numeru OE | 6Q0423803G |
dla numeru OE | 6Q0423804C |
dla numeru OE | 6Q0423804G |
Przestrzegać danych technicznych |
26671 01_LMIDRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT
CORDOBA (6L2)
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
dla producentów przekładni kierowniczych | SMI-Koyo |
Długość przegub osiowy [mm] | 277 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
27646 01_LMIDRĄŻEK KIEROWNICZY SEAT
FABIA (6Y2)
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
dla producentów przekładni kierowniczych | SMI-Koyo |
Tryb pracy | elektro-hydrauliczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
sparowany numer artykułu | 27645 01 |
JRA504_TRWDRĄŻEK KIEROWNICZY KPL. VW POLO 01- PRAWY SMI Z WS
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | SMI KOYO |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość [mm] | 360 |
Długość całkowita [mm] | 400 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
Przestrzegać danych technicznych | |
sparowany numer artykułu | JRA503 |
10-0703_VAIDRĄŻEK KIEROWNICZY SKODA
FABIA (6Y2) 1.4 16V 1999.08->2008.03
Mag. główny0
0
wymagana liczba | 1 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
sparowany numer artykułu | V10-0702 |
10-7525_VAIDRĄŻEK KIEROWNICZY SKODA
FABIA (6Y2) 1.4 16V 1999.08->2008.03
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | Oś przednia |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |