120-12-005_ABACZUJNIK KĄTA SKRĘTU KOŁA KIEROWNICY
Mag. główny0
0| dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
| Napięcie [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
17SKV305_SKVCZUJNIK SKRĘTU SEAT, SKODA, VW
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ECK-VW-001_AJKCZUJNIK KĄTA SKRĘTU KOŁA KIEROWNICY
Mag. główny0
0| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Wyposażenie pojazdu | dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni |
| Liczba zestyków | 4 |
113 736_HPCZUJNIK KĄTA SKRĘTU KOŁA KIEROWNICY
Mag. główny0
0| Wyposażenie pojazdu | dla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy przekładni |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| dla producentów przekładni kierowniczych | SMI-KOYO |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego |
| Informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Długość przewodu [mm] | 930 |
| Materiał obudowy | Poliamid 6.6 |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Numer komponentu | G 250 |