14SKV031_SKVZAWÓR AGR
Mag. główny0
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Ciężar [kg] | 1,14 |
14SKV040_SKVZAWÓR EGR FIAT, LANCIA
FIAT, LANCIA,
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Ciężar [kg] | 1,17 |
98210_NISZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO FIAT OPEL (!)
55192348
Mag. główny1
0
0
Materiał | Aluminium |
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
EGR-PL-004_AJKZAWÓR AGR
Mag. główny0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba połączeń | 2 |
Numer seryjny | EGR-PL-004 |
7.00020.25.0_PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN OPEL
ZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN OPEL
Mag. główny0
0
0
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
7.00020.40.0_PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FIAT LANCIA
IDEA 1.3 D Multijet , LANCIA MUSA (350) 1.3 D Multijet
Mag. główny0
0
0
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
639 154_HPZAWÓR AGR
Mag. główny0
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 2 |