Q20TT_DENŚWIECA ZAPŁONOWA (!)
Fiat Panda / Punto, Citroen AX, Ford Escort , można stosować w zamian za : V-LINE : 11,12,17
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IQ20TT |
Q20PRU_DENŚWIECA ISKR. Q20PRU
NISSAN PRIMERA 1.6,ROVER 200,400,600,800,SUZUKI 1.6
Mag. główny0
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 5962S9 |
| Technika połączeń | Removable SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | Q20TT |
BCPR6E_NGKŚWIECA ISKR. (V-LINE 12) 1269 BCPR6E
MAZDA 323,626,929
Mag. główny0
0| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
V-LINE 12_NGKŚWIECA ISKR. BCPR6E KPL.4SZT V-LINE 12 V-LINE 12 6129 (!)
6129
Mag. główny3,5
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | odkręcane złącze SAE |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
246851_VALŚWIECA ZAPŁONOWA
Mag. główny0
0| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |