030 71 01_MAHTŁOK VW
KOMPLETNY
Mag. główny0
0
0
Średnica cylindra [mm] | 76,76 |
Długość [mm] | 48,7 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,7 |
Długość trzpienia [mm] | 46,0 |
Średnica sworznia [mm] | 17,0 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 7,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Powierzchnia | pokryty |
Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
Wysokość płomienia [mm] | 5 |
Numer seryjny | 76 L 82 |
Luz tłokowy [mm] | 0,04 |
Numer komponentu | 2. M 1.5 |
Numer komponentu | 3. 3S 2.5 Cr |
Wysokość opakowania [cm] | 12,80 |
Ciężar netto [g] | 300 |
Długość opakowania [cm] | 9,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,50 |
030 71 02_MAHTŁOK VW
KOMPLETNY
Mag. główny0
0
0
Średnica cylindra [mm] | 77,01 |
Długość [mm] | 48,7 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,7 |
Długość trzpienia [mm] | 46,0 |
Średnica sworznia [mm] | 17,0 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 7,3 |
Średnica wyżłobienia [mm] | 61,6 |
Powierzchnia | pokryty |
Informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
Wysokość płomienia [mm] | 5 |
Numer seryjny | 76 L 82 |
Luz tłokowy [mm] | 0,04 |
Numer komponentu | 2. M 1.5 |
Numer komponentu | 3. 3S 2.5 Cr |
Wysokość opakowania [cm] | 12,80 |
Ciężar netto [g] | 300 |
Długość opakowania [cm] | 9,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,50 |
030 71 00_MAHTŁOK VW
KOMPLETNY
Mag. główny0
0
0
99452600_KLSTŁOK VW
76,51
Mag. główny0
0
0
Numer seryjny | 076162 |
Średnica cylindra [mm] | 76,51 |
Luz tłokowy [mm] | 0,035 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,7 |
Długość [mm] | 49,7 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 7,35 |
Numer komponentu | 61205 |
Numer komponentu | 84762 |
Numer komponentu | 85724 |
Wymiar standardowy [STD] | |
Średnica sworznia [mm] | 17 |
Długość trzpienia [mm] | 46 |
99452620_KLSTŁOK VW
śr.76,51
Mag. główny0
0
0
Numer seryjny | 076162 |
Średnica cylindra [mm] | 77,01 |
Luz tłokowy [mm] | 0,035 |
Wielkość kompresji [mm] | 28,45 |
Długość [mm] | 49,45 |
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 7,09 |
Numer komponentu | 61758 |
Numer komponentu | 85529 |
Numer komponentu | 87612 |
Średnica sworznia [mm] | 17 |
Długość trzpienia [mm] | 46 |
Etap naprawy | 0,50 |