Z14_BERŚWIECA ISKR. ULTRA Z 14
14F-7LDUR4

Mag. główny4
00| Długość opakowania [cm] | 9 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2 |
0242235668_BOSŚWIECA ZAPŁONOWA 7402
7402
Mag. główny>5
00| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Wymiar gwintu | M 14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Położenie elektrod [mm] | 6 |
| Liczba zestyków | 2 |
OE026/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE026
Mag. główny0
00| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC8DMC |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 9 |
| Wysięg [mm] | 3 |
K20TT_DENŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT318110 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |
BKR6E_NGKŚWIECA ZAPŁONOWA 6962(!)
6962
Mag. główny4
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
99-75-0016_VEMŚWIECA ISKROWA OPEL FIAT PEUGEOT
Mag. główny0
0| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
13503_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA DAIHATSU
FEROZA Soft Top (F300) 1.6 16V 1988.10->1999.12
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13501 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
7090512_KAMŚWIECA ISKR. NIKIEL 3783
CHRYSLER: NEON 94-00, STRATUS 94-01, TACUMA 95-01, DACIA: LOGAN 04- , LOGAN MCV 07- , SANDERO 08- , SOLENZA 03- , SUPER NOVA 00-03, FIAT: DUCATO 02- , HYUNDAI: S COUPE 90-96, KIA: CARENS 99- , RIO 00-06, SEPHIA 96-01, SHUMA 01-04, LA
Mag. główny0
00| dla numeru OE | 46417010 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
BKR6EIX_NGKŚWIECA ISKR. BKR6EIX
6418
Mag. główny5
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
V-LINE 28_NGKŚWIECA ISKR. BKR6E KPL.4SZT V-LINE 28 V-LINE 28 4856 (!)
4856
Mag. główny3
00| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 5 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Położenie elektrod [mm] | 3,0 |
| Świeca zapłonowa | Przyłącze stałe SAE |
99-75-0046_VEMŚWIECA ZAPŁONOWA OPEL
SENATOR B (29_) 3.0 24V 1987.09->1993.09
Mag. główny0
0| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |