0258006123_BOSSONDA LAMBDA CHRYSLER
855359
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 260 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258006170_BOSSONDA LAMBDA OPEL
855359
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 445 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258006563_BOSSONDA LAMBDA SMART
855359
Mag. główny0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 310 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
09SKV072_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 741 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
OZA659-EE15_NGKSONDA LAMBDA CHRYSLER OZA659-EE15
855359
Mag. główny0
0
OZA659-EE42_NGKSONDA LAMBDA SMART OZA659-EE42
855359
Mag. główny0
0
OZA806-EE12_NGKSONDA LAMBDA OZA806-EE12
855359
Mag. główny0
0
7.05271.79.0_PIESONDA LAMBDA MERCEDES
855359
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
09SKV710_SKVSONDA LAMBDA OPEL VAUXHALL
OZA659EE51
Mag. główny0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 632 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 9 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175951_FEBSONDA LAMBDA OPEL
0485
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ciężar [kg] | 0,087 |
40-76-0017_VEMSONDA LAMBDA OPEL
46760863
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 450 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Wersja | Planar |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |