AT12125_ATASONDA LAMBDA FORD FIESTA, FOCUS, MONDEO
1325748
AT12401_ATASONDA LAMBDA FORD
1325748
0258006571_BOSSONDA LAMBDA 0 258 986 602 (!)
0 258 986 602
Mag. główny1
0
0
Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 628 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986602 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
1.998.300_EPSSONDA LAMBDA FORD
1325748
Mag. główny0
0
368048_VALSONDA LAMBDA
1325748
Mag. główny0
0
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | sonda planarna |
Liczba zestyków | 4 |
Długość przewodu [mm] | 650 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Wymiar gwintu | M18x1,5 |
Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
Ciężar [kg] | 0,15 |
25-76-0017_VEMSONDA LAMBDA FORD
1325748
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 1 327 549 |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | niebieski |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 600 |
Kolor obudowy | niebieski |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wersja | ZR-PLANAR |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
175873_FEBSONDA LAMBDA FORD
1785292
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 820 |
Ciężar [kg] | 0,177 |
40-76-0016_VEMSONDA LAMBDA OPEL
13103981
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Kolor wtyczki | czarny |
sonda lambda | ogrzewana |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 08 55 402 |
Długość [mm] | 580 |
Szerokość [mm] | 32 |
Wysokość [mm] | 22 |
Długość przewodu [mm] | 300 |
Liczba przewodów | 4 |
Wersja | Zr |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |