CSN70T03ASSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kolor wtyczki | biały |
Producent | CITROËN |
Producent | FIAT |
Producent | FSO |
Producent | LANCIA |
Producent | PEUGEOT |
Producent | RENAULT |
Producent | SAAB |
Producent | VOLVO |
CSN70T03GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość przewodu [mm] | 500 |
Liczba zestyków | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | ogrzewana |
Kolor wtyczki | biały |
Producent | CITROËN |
Producent | FIAT |
Producent | FSO |
Producent | LANCIA |
Producent | PEUGEOT |
Producent | RENAULT |
Producent | SAAB |
Producent | VOLVO |
CSN73T57GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość całkowita [mm] | 540 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986505 |
Producent | ALPINA |
Producent | AUDI |
Producent | BENTLEY |
Producent | BMW |
Producent | CITROËN |
Producent | DAEWOO |
Producent | FERRARI |
Producent | FIAT |
Producent | FORD |
Producent | HYUNDAI |
Producent | KIA |
Producent | LADA |
Producent | LAND ROVER |
Producent | MAZDA |
Producent | MERCEDES-BENZ |
Producent | OPEL |
Producent | PEUGEOT |
Producent | PORSCHE |
Producent | PUCH |
Producent | RENAULT |
Producent | ROLLS-ROYCE |
Producent | SAAB |
Producent | SEAT |
Producent | SKODA |
Producent | SSANGYONG |
Producent | TOYOTA |
Producent | VOLVO |
Producent | VW |
95-76-0005_VEMSONDA LAMBDA VOLVO
850 kombi (LW) 2.0 Turbo 1992.04->1997.10
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Liczba zestyków | 4 |
Liczba przewodów | 4 |
Kolor wtyczki | czarny |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
Długość przewodu [mm] | 390 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
dla numeru OE | 9 202 719 |
Długość [mm] | 500 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |