CSN70T00GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość całkowita [mm] | 1260 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | BMW |
Producent | CHRYSLER |
Producent | CITROËN |
Producent | FERRARI |
Producent | FIAT |
Producent | FORD |
Producent | FSO |
Producent | HONDA |
Producent | INNOCENTI |
Producent | LANCIA |
Producent | LAND ROVER |
Producent | MERCEDES-BENZ |
Producent | MG |
Producent | NISSAN |
Producent | PEUGEOT |
Producent | ROVER |
Producent | SEAT |
Producent | VOLVO |
Producent | VW |
175832_FEBSONDA LAMBDA CITROEN
AX, Xsara, ZX, PEUGEOT 306, 406
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1300 |
Ciężar [kg] | 0,154 |
175962_FEBSONDA LAMBDA PEUGEOT
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1840 |
Ciężar [kg] | 0,193 |
33 10 3128_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1300 |
Ciężar [kg] | 0,154 |
33 10 3724_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 1840 |
Ciężar [kg] | 0,193 |
22-76-0006_VEMSONDA LAMBDA CITROEN
ZX (N2) 1.4 i 1991.03->1999.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość [mm] | 1300 |
Liczba połączeń | 4 |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
42-76-0013_VEMSONDA LAMBDA CITROEN
ZX (N2) 1.4 i 1991.03->1999.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |