CSN74T27GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość całkowita [mm] | 400 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986506 |
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | BMW |
Producent | CHRYSLER |
Producent | CITROËN |
Producent | FERRARI |
Producent | FIAT |
Producent | FORD |
Producent | FSO |
Producent | HONDA |
Producent | INNOCENTI |
Producent | LANCIA |
Producent | LAND ROVER |
Producent | MERCEDES-BENZ |
Producent | MG |
Producent | NISSAN |
Producent | PEUGEOT |
Producent | ROVER |
Producent | SEAT |
Producent | VOLVO |
Producent | VW |
CSN74T34GSSONDA LAMBDA
Mag. główny0
Długość całkowita [mm] | 430 |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986503 |
Producent | FIAT |
09SKV594_SKVSONDA LAMBDA FIAT LANCIA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 630 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV597_SKVSONDA LAMBDA FIAT LANCIA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 325 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,13 |
Opór [Ohm] | 3,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
24-76-0010_VEMSONDA LAMBDA FIAT
CINQUECENTO (170_) 1.1 Sporting (170AH) 1991.07->1999.07
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Długość przewodu [mm] | 340 |
Kolor wtyczki | czarny |
Liczba przewodów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Liczba zestyków | 4 |
dla numeru OE | 46 455 802 |
Długość [mm] | 450 |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba połączeń | 4 |
Oznaczenie koloru | czarny |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |