AC-02DN05_ACAZAWÓR STERUJĄCY KOMPRESORA KLIMATYZACJI
Mag. główny1
0| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Tryb pracy | elektroniczny |
| Długość [mm] | 93 |
| ID sprężarki | 6SEU |
| ID sprężarki | 7SEU |
| ID sprężarki | 6SEL |
| ID sprężarki | 6SBL |
| ID sprężarki | 6SES |
| ID sprężarki | 6SBH |
CAC73026ASSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
| Masa [g] | 4600 |
| ID sprężarki | 6SEU14C |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Producent | VW |
CAC73026GSSPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Liczba żeber | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Koła pasowe | Koło pasowe paska wieloklinowego |
| Masa [g] | 4600 |
| ID sprężarki | 6SEU14C |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Producent | VW |
DCP32077_DENKOMPRESOR KLIMATYZACJI VW
TRANSPORTER VI 2.0 TDI 2015 > (TYP 6SEU14C, ilośc oleju 170 ml / ND-oil 8)
Mag. główny0
00| napełniony | |
| Ilość oleju [ml] | 170 |
| Liczba rowków | 6 |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| ID sprężarki | 6SEU14C |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ograniczenia producenta | VW-Group |
| dla numeru OE | 7E0820803P |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Olej do sprężarki | ND-8 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Jakość | OE |
| Liczba żeber | 6 |
| Masa [g] | 5210 |
| Ciężar brutto [g] | 6020 |
KTT090374_THESPRĘŻARKA, KLIMATYZACJA
Mag. główny0
| Olej do sprężarki | PAG 46 |
| Czynnik chłodniczy | R 134a |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| Ograniczenia producenta | VW-GROUP |
| ID sprężarki | 6SEU14C |
| Ilość oleju [ml] | 140 |
| Ø koła pasowego [mm] | 100 |
| Liczba rowków | 6 |
| Technika połączeń | Bolted to the rear h |