17SKV349_SKVCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO ALFA ROMEO FIAT
ALFA ROMEO FIAT LANCIA OPEL
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 445 |
Liczba zestyków | 3 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
120-04-037_ABAGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
0
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Długość przewodu [mm] | 475 |
Liczba zestyków | 3 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
CSN74C21ASGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
Producent | FORD |
Producent | ISUZU |
Producent | LANCIA |
Producent | OPEL |
Producent | VW |
CSN74C21GSGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
Producent | ALFA ROMEO |
Producent | FIAT |
Producent | FORD |
Producent | ISUZU |
Producent | LANCIA |
Producent | OPEL |
Producent | VW |
SS10961_DELCZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. FIAT
MULTIPLA 98-ALFA 145/146/147/156/166 1.9/2.4JTD/BRAVO/A,DOBLO,MAREA,PUNTO
17SKV301_SKVCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO ALFA ROMEO 145
ALFA ROMEO 145 146 147 157 FIAT Doblo Marea Multipla Palio Punto Stilo Strada
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 410 |
Liczba zestyków | 3 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
79060_FAECZUJNIK OBROTÓW WAŁU KORB. FIAT
MULTIPLA 98-ALFA 145/146/147/156/166 1.9/2.4JTD/BRAVO/A,DOBLO,MAREA,PUNTO
109047_KAMCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO ALFA
ALFA ROMEO 156 97-03, FIAT BARVO/A 98-01, MAREA 99-02, MULTIPLA 99-10, PUNTO 99-, OPAL CAMPO 92-
Mag. główny0
0
0
dla numeru OE | 46437264 |
Długość przewodu [mm] | 470 |
Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
87284_MEAGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
254189_VALGENERATOR IMPULSÓW, WAŁ KORBOWY
Mag. główny0
0
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Liczba zestyków | 3 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 900 |