140-01-166_ABAPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| Nowa część bez kaucji | |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Ograniczenia producenta | ZF |
| Ograniczenia producenta | SAGINAW |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
10SKV198_SKVPOMPA WSPOMAGANIA ALFA ROMEO 145 146 155 156 166
ALFA ROMEO 145 146 155 156 166 GT GTV Spider FIAT Scudo silniki benzynowe
Mag. główny0
00| Ciśnienie [bar] | 80 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41 |
| Ciężar [kg] | 1,82 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 80 |
| Wydatek [l/h] | 50 |
10SKV221_SKVPOMPA WSPOMAGANIA FIAT ULYSSE LANCIA KAPPA
FIAT Ulysse LANCIA Kappa PEUGEOT 406 806 silniki benzynowe 2.0 2.4
Mag. główny0
00| Ciśnienie [bar] | 95 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Aluminium |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 40,5 |
| Ciężar [kg] | 1,84 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 100 |
| Wydatek [l/h] | 70 |
50081_MTCPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| dla producentów przekładni kierowniczych | SAGINAW |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |