DSP486_SKVPOMPA WSPOMAGANIA 10SKV147 / DSP 486
VW GOLF PASSAT SEAT CORDOBA
Mag. główny0
0| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Żeliwo |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41,5 |
| Ciężar [kg] | 1,7 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
| Wydatek [l/h] | 50 |
140-01-134_ABAPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
0| Nowa część bez depozytu | |
| dla numeru OE | 357422155G |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
10SKV147_SKVPOMPA HYDRAULICZNA, UKŁAD KIEROWNICZY
Mag. główny0
| Ciśnienie [bar] | 90 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Materiał | Żeliwo |
| Rodzaj zaworu | Zawór ograniczający ciśnienie |
| Koła pasowe | bez koła pasowego |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| dla producentów przekładni kierowniczych | TRW |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Rozstaw punktów mocowania [mm] | 41,5 |
| Ciężar [kg] | 1,7 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 90 |
| Wydatek [l/h] | 50 |