EG10401-12B1_DELZAWÓR AGR
1338675
Mag. główny1
00| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 5 |
ADK87216_BLPZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN PEUGEOT
3008 nadwozie wielkopojemne (MPV) (0U_) 1.6 HDi 2009.06->2016.12
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,91 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
14SKV028_SKVZAWÓR EGR CITROEN, FORD, PEUGEOT, VOLVO 1.6 HDI
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 5 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Ciężar [kg] | 0,85 |
34925_FEBZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN CITROEN
Berlingo II, Berlingo III, C2, C3 I, C3 II, C3 III, C3 III Picasso, C4 I, C4 I Grand Picasso, C4 I Picasso, C5 II, C5 III, Dispatch III, Jumpy II, Xsara Picasso
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,90 |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
38500_FEBZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN MAZDA
3 sedan (BL) 1.6 MZR CD 2008.12->
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,91 |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
75E9460-JPN_JPNZAWÓR EGR CITROEN, FORD, PEUGEOT, VOLVO 1.6 HDI
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
98150_NISZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD VOLVO PSA (!)
1618NR
Mag. główny1
00| Materiał | Aluminium |
| Liczba zestyków | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
48320_NRFZAWÓR EGR CITROEN PEUGEOT FORD
1.6D 2004->
Mag. główny1
00| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba zestyków | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
EGR-CT-000_AJKZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Liczba połączeń | 5 |
| Numer seryjny | EGR-CT-000 |
| Tryb pracy | elektryczny |
62 93 8500_SWGZAWÓR AGR
Mag. główny0
| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,91 |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
722 663_HPZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
| Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
700474_VALZAWÓR AGR
1618NR
Mag. główny1
00| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Informacja uzupełniająca | bez opaski zaciskowej |
| Ciężar [kg] | 0,98 |
42-63-0002_VEMZAWÓR EGR CITROEN PEUGEOT
1.6 HDi, BERLINGO, C4, C5, XSARA PICASSO, 1007, 206, 207, 307, 308, 407, PARTNER,
Mag. główny0
0| Nowa część bez depozytu | |
| wymagana liczba | 1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba połączeń | 5 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |