14SKV101_SKVZAWÓR AGR
BK2Q9D475CB
Mag. główny1
00| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
| Ciężar [kg] | 1,24 |
7.03784.34.0_PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD
FORD RANGER, TOURNEO CUSTOM 2.2 TDCi 10.11- (Uwaga: nie stosować zamiennie z 7.24809.40.0 - zawory różnią się : przyporządkowaniem styków, skokiem zaworu, przepustowością i położeniem przyłączy)
EG10438-12B1_DELZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
717730079_DRIZAWÓR EGR FORD TOURNEO 2.2TDCI 2010, kaucja: 141,45zł
ELECTRIC
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ograniczenia producenta | Pierburg |
| Liczba połączeń | 5 |
| Rodzaj chłodzenia | chłodzony cieczą |
| Ciężar netto [kg] | 0,94 |
103574_FEBZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN CITROEN
JUMPER Furgon 2.2 HDi 110 2006.04->
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| dla numeru OE | 2 017 121 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
106648_FEBZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN PEUGEOT
BOXER Furgon 2.2 HDi 110 2006.04->
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| dla numeru OE | 2 017 121 S1 |
75E9415-JPN_JPNZAWÓR EGR FORD
TRANSIT 2006- 2.2/2.4/3.2 TDCI 03.2010-12.2014
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektryczny |
93042_MTCZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Tryb pracy | elektroniczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą chłodzącą |
| Liczba połączeń | 5 |
93068_MTCZAWÓR EGR, REGULACJA SPALIN
Mag. główny0
0| Ciężar [kg] | 1,3 |
| Tryb pracy | elektroniczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór recyrkulacji powietrza |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba połączeń | 5 |
| Masa [g] | 1300 |
98232_NISZAWÓR EGR FORD
TRANSIT 2.2/2.4 TDCI 2006-
Mag. główny0
00| Materiał | Aluminium |
| Liczba zestyków | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Informacja uzupełniająca | z czujnikiem |
| Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
48356_NRFZAWÓR EGR FORD
FORD TRANSIT PSA JUMPER 2.2D 2011-
Mag. główny0
00| Rodzaj chłodzenia | chłodzony cieczą |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba zestyków | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
EGR-FR-029_AJKZAWÓR AGR
Mag. główny0
0| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Liczba połączeń | 5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
7.01621.08.0_PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD
TRANSIT 2.2/2.4/3.2 TDCI
703219_VALZAWÓR AGR
Mag. główny0
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Norma emisji spalin | Euro 4 (D4) |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ciężar [kg] | 1,29 |
703253_VALZAWÓR AGR
Mag. główny0
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez chłodnicy AGR |
| Norma emisji spalin | Euro 3 |
| Liczba zestyków | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Ciężar [kg] | 1,31 |
25-63-0019_VEMZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN FORD
TRANSIT Autobus 2.4 TDCi 2006.04->
Mag. główny0
0| Nowa część bez kaucji | |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj zaworu | Zawór sterujący |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nasadką rurową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Liczba połączeń | 5 |