0258986602_BOSSONDA LAMBDA 15733 (!)
15733
Mag. główny2
0
0
Liczba przewodów | 4 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
DOX-0109_DENSONDA LAMBDA (!)
UNIWERSALNA Lexus GS300 3,0 LS400 4,0 Toyota zastępuej: DOX-0204,DOX-0205,DOX-0206,DOX-0232,DOX-0233,DOX-0236,DOX-0237,DOX-0238,DOX-0239,DOX-0240,DOX-0267,DOX-0269,DOX-0270,DOX-0271,DOX-0273,DOX-0274,
Mag. główny2
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda palcowa |
sonda lambda | sonda lambda |
Wymiar gwintu | M18x1.5 |
Długość przewodu [mm] | 750 |
Liczba zestyków | 4 |
Jakość | OE |
Masa [g] | 103 |
Ciężar brutto [g] | 147 |
09SKV094_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,06 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV112_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV113_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Ciężar [kg] | 0,1 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV913_SKVSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda lambda |
Napięcie [V] | 12 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Opór [Ohm] | 13 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
10-76-0029_VEMSONDA LAMBDA AUDI VW (!)
06A906262AH
Mag. główny0
0
Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
Kolor wtyczki | brązowy |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Długość [mm] | 570 |
dla numeru OE | 06A 906 262 F |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Liczba zestyków | 4 |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |