15863_ABSTARCZA HAMULC. RENAULT 21 86-94 WEN.
(265x20,5mm)
Mag. główny0
0| średnica zewnętrzna [mm] | 265 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 20,5 |
| Minimalna grubość [mm] | 17,7 |
| Wysokość [mm] | 31,5 |
| Felga, liczba otworów | 4 |
| Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| średnica piasty [mm] | 136 |
24.0120-0134.1_ATETARCZA HAMULC. RENAULT 21 86-94 WEN
(265x20,5mm)
Mag. główny0
0| średnica zewnętrzna [mm] | 265,0 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 20,5 |
| Minimalna grubość [mm] | 17,7 |
| Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
| Liczba otworów | 4 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100,0 |
| Wysokość [mm] | 31,6 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 127,0 |
| Średnica otworu [mm] | 12,8 |
92049400_TXRTARCZA HAMULCOWA
Mag. główny0
| Typ tarczy hamulcowej | wentylowany zewnętrznie |
| średnica zewnętrzna [mm] | 265 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 20,5 |
| Wysokość [mm] | 31,5 |
| Minimalna grubość [mm] | 17,7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 127,8 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61 |
| Wzór otworów/liczba otworów | 04/06 |
| Średnica otworu szpilki koła [mm] | 12,5 |
| Informacja uzupełniająca | bez piasty koła |
| Informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| Informacja uzupełniająca | bez sworznia mocującego koła |
| Długość opakowania [cm] | 27,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 27,8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 8,4 |
| Ciężar [kg] | 5,2 |
DF2011_LUCTARCZA HAMULC. RENAULT 21 86-94 WEN.
(265x20,5mm) RENAULT 21 Kombi (K48_) 03/86-09/95 21 (B48_) 09/89-06/94
Mag. główny0
00| Typ tarczy hamulcowej | wentylowany |
| średnica zewnętrzna [mm] | 265 |
| Grubość tarczy hamulcowej [mm] | 20,5 |
| Minimalna grubość [mm] | 17,7 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 61 |
| Wysokość [mm] | 32 |
| Liczba otworów | 4 |
| Wymiar gwintu | 12,6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Kolor | czarny |
| Powierzchnia | lakierowany |