151-0W-W07_ASHCZUJNIK, PRĘDKOŚĆ OBROTOWA KOŁA
Mag. główny0
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
ADBP700023_BLPSONDA LAMBDA FORD
FOCUS III Nadwozie pełne / liftback 1.6 Ti 2011.01->
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| uwzględnić informację serwisową |
ES20646-12B1_DELSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| Długość przewodu [mm] | 630 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
09SKV577_SKVSONDA LAMBDA FORD VOLVO
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 720 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175852_FEBSONDA LAMBDA FORD
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| dla numeru OE | 1 300 544 |
175872_FEBSONDA LAMBDA FORD
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
175873_FEBSONDA LAMBDA FORD
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 820 |
175955_FEBSONDA LAMBDA FORD
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 920 |
181002_FEBCZUJNIK CIŚNIENIA SPALIN FORD
Mag. główny0
00| Liczba połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik różnicy ciśnień |
| dla numeru OE | 1 369 263 |
33 10 3139_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| dla numeru OE | 1 300 544 |
33 10 3151_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
33 10 3153_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 820 |
33 10 3208_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
| sonda lambda | ogrzewana |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 920 |
33 10 8052_SWGCZUJNIK, CIŚNIENIE SPALIN
Mag. główny0
| Liczba połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik różnicy ciśnień |
| dla numeru OE | 1 369 263 |
25-76-0017_VEMSONDA LAMBDA FORD
FOCUS C-MAX 1.6 Ti 2003.10->2007.03
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba zestyków | 4 |
| dla numeru OE | 1 327 549 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 600 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
25-76-0038_VEMSONDA LAMBDA FORD
FIESTA V (JH_, JD_) ST150 2001.11->2010.03
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 660 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
25-76-0040_VEMSONDA LAMBDA FORD
SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985.04->1994.09
Mag. główny0
0| Długość [mm] | 550 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |