09SKV041_SKVSONDA LAMBDA
NTK:0418
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 271 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ES20675-12B1_DELSONDA LAMBDA
Mag. główny1
00| Długość przewodu [mm] | 270 |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | ogrzewana |
DOX-1568_DENSONDA LAMBDA OPEL SAAB
ASTRA G/H, CORSA C, MERIVA A, SIGNUM, VECTRA B/C, ZAFIRA A
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 275 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 855389 |
| Jakość | DENSO |
| Masa [g] | 89 |
| Ciężar brutto [g] | 119 |
1.997.136_EPSSONDA LAMBDA OPEL SAAB
Mag. główny0
0| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.007 |
ESL-PL-004_AJKSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 190 |
368469_VALSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
40-76-0018_VEMSONDA LAMBDA OPEL (!)
0855366
Mag. główny1
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość [mm] | 350 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |