OZA659-EE95_NGKSONDA LAMBDA OZA659-EE95
NTK !!! nowy numer OZA806-EE33 !!!

Mag. główny0
0AT12504_ATASONDA LAMBDA LANDROVER
3 lata gwarancji / LAND ROVER / Discovery III+IV, Range Rover III,Range Rover Sport
0258006155_BOSSONDA LAMBDA LS 6155
LS 6155
Mag. główny1
00| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 400 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
0258006432_BOSSONDA LAMBDA 16432
16432
Mag. główny0
00| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 538 |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 0258986615 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
1.997.679_EPSSONDA LAMBDA FORD
Focus 1.4i 16V 55kW, (FX - Zetec-SE SFI), 4 przew.
Mag. główny0
0| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.997.008 |
1.998.273_EPSSONDA LAMBDA FORD VOLVO
Mag. główny0
0| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Liczba przewodów | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 1.998.235 |
09SKV096_SKVSONDA LAMBDA FORD
NTK: 1638 (1108795)
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77253_FAESONDA LAMBDA FORD
Focus 1.4i 16V 55kW, (FX - Zetec-SE SFI), 4 przew.
OZA659-EE9_NGKSONDA LAMBDA FORD OZA659-EE9
NTK Focus 1.4i 16V 55kW, (FX - Zetec-SE SFI), 4 przew. 375mm

Mag. główny0
0OZA806-EE33_NGKSONDA LAMBDA FORD OZA806-EE33
NTK Focus 1.4i 16V 55kW, (FX - Zetec-SE SFI), 4 przew. 375mm

Mag. główny0
048-76-0002_VEMCZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORB. LAND ROVER
FREELANDER Soft Top (LN_) 1.8 i 16V 4x4 1998.02->2006.10
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | MHK 000060 |
| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Wersja | ZR-PLANAR |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
DOX-2055_DENSONDA LAMBDA (!)
3M519G444BA
Mag. główny1
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda planarna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 1322706 |
| Jakość | DENSO |
| Masa [g] | 118 |
| Ciężar brutto [g] | 151 |
09SKV003_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 0040 wtyczka niebieska kabel 770mm
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 770 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV577_SKVSONDA LAMBDA FORD VOLVO
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda diagnostyczna |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 720 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
77256_FAESONDA LAMBDA FORD VOLVO
C-MAX, COUGAR,FOCUS, KA, MONDEO, VOLVO C30/S40/V50
368016_VALSONDA LAMBDA
Mag. główny0
00| Strona zabudowy | przed katalizatorem |
| Strona zabudowy | za katalizatorem |
| sonda lambda | sonda planarna |
| Liczba zestyków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Wymiar gwintu | M18x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 4 |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
25-76-0040_VEMSONDA LAMBDA FORD
SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985.04->1994.09
Mag. główny0
0| Długość [mm] | 550 |
| Liczba zestyków | 4 |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |