CAL10167ASALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
| Liczba żeber | 4 |
| Ø koła pasowego [mm] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FIAT |
| Producent | LANCIA |
CAL10167GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
| Liczba żeber | 4 |
| Ø koła pasowego [mm] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FIAT |
| Producent | LANCIA |
CAL10167RSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 100 |
| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| ID wykonania wtyczki | CPA0090 |
| Liczba żeber | 4 |
| Ø koła pasowego [mm] | 70 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Producent | FIAT |
| Producent | LANCIA |
LRA01590_LCEALTERNATOR 12V FIAT, kaucja: 147,60zł
90A, CoupE 2.0 16V/2.0 16V Turbo (175), Croma I 2.0 i.e 16V, Tempra 2.0 i.e., Tipo 2.0 i.e.Dedra 2.0 16V, Delta II 1.8 i.e., Delta II 2.0 HF Turbo HPE
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 90 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Ø koła pasowego [mm] | 66 |
| Liczba żeber | 5 |
| Zacisk | M8 B+ 6.4mm D+ |
| ID wykonania wtyczki | 0227 |
| Średnica otworu 1 [mm] | 12 |
| Ciężar netto [kg] | 6,1 |