K20TT_DENŚWIECA ISKR.TWINTIP K20TT
Peugeot 206, Opel Astra / Corsa, VW Golf , można stosować w zamian za : V-LINE : 14,20,24,26,27,28,30,37,38
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 1WT318110 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | IK20TT, IK20 |
OE005/T10_CHAŚWIECA ISKR. OE005
Mag. główny3
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC9YC |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 9 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
K20PRU_DENŚWIECA ISKR. K20PRU (!)
6962
Mag. główny>5
00| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Średnica [mm] | 14 |
| dla numeru OE | 5960.F0 |
| Technika połączeń | Solid SAE |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Ciężar brutto [g] | 46 |
| artykuł alternatywny | K20TT |
13415_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA MERCEDES
KLASA E (W124) E 200 (124.019) 1993.02->1996.06
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13413 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
13424_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA FORD
SCORPIO I (GAE, GGE) 2.9 i 4x4 1985.04->1994.09
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13422 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,7 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
13503_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA DAIHATSU
FEROZA Soft Top (F300) 1.6 16V 1988.10->1999.12
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13501 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 1 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
13518_FEBŚWIECA ZAPŁONOWA BMW
5 (E28) 525 i 1980.06->1987.12
Mag. główny0
00| zawiera numeru artykułu | 13516 |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Odstęp elektrod [mm] | 0,8 |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | 2 elektrody masowe |
99-75-0046_VEMŚWIECA ZAPŁONOWA OPEL
SENATOR B (29_) 3.0 24V 1987.09->1993.09
Mag. główny0
0| Odstęp elektrod [mm] | 0,9 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Liczba zestyków | 2 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |