121-01-002_ABAZAWÓR AGR
Mag. główny0
0
niewymagany zwrot starej części | |
Nowa część | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
14SKV012_SKVZAWÓR EGR ALFA ROMEO, FIAT JTD, OPEL 1.9 CDTI
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Tryb pracy | elektryczny |
Liczba zestyków | 2 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części | |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) | |
Ciężar [kg] | 1,24 |
37475_FEBZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO
147, 156, 156 Sportwagon, 156 Sportwagon 4x4, 159, 159 4x4, 159 Sportwagon, 159 Sportwagon 4x4, 166, Brera, GT, Spider
Mag. główny0
0
0
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 1,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
98180_NISZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN ALFA ROMEO FIAT OPEL (!)
46823850
Mag. główny1
0
0
Materiał | Aluminium |
Liczba zestyków | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Informacja uzupełniająca | bez czujnika |
Informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update) |
Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
Informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Informacja uzupełniająca | z elektroniką |
7.00063.10.0_PIEZAWÓR RECYRKULACJI SPALIN OPEL FIAT ALFA
Astra, Vectra, ALFA ROMEO
Mag. główny0
0
0
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
40 93 7475_SWGZAWÓR AGR
Mag. główny0
Liczba połączeń | 2 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 1,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
207 441_HPZAWÓR AGR
Mag. główny0
0
Tryb pracy | elektryczny |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Liczba uszczelek | 2 |