F00HL00452_BOSSONDA LAMBDA OPEL
LS 50452
Mag. główny0
0
0
OZA660-EE18_NGKSONDA LAMBDA HONDA OZA660-EE18
NTK Accord IV 2.0i 16V Coupe 98kW, (F20A7), 4 przew. 350mm
Mag. główny0
0
40-76-0011_VEMSONDA LAMBDA OPEL
4 przewody / 720 mm
Mag. główny0
0
09SKV074_SKVSONDA LAMBDA
NTK: 0405, 5681, 5695,
Mag. główny0
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 770 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
09SKV685_SKVSONDA LAMBDA OPEL VAUXHALL
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | sonda regulacyjna |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 780 |
Gwarancja | 3 lata gwarancji |
Liczba przewodów | 4 |
Ciężar [kg] | 0,14 |
Opór [Ohm] | 6 |
Tryb pracy | elektryczny |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
177437_FEBSONDA LAMBDA OPEL
Mag. główny0
0
0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 817 |
Ciężar [kg] | 0,123 |
28692_FEBSONDA LAMBDA
Mag. główny0
0
sonda lambda | ogrzewana |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Długość przewodu [mm] | 810 |
Ciężar [kg] | 0,150 |
ESL-PL-003_AJKSONDA LAMBDA
OPEL ASTRA G 1.4,1.6 2000-,CORSA C 1.4 2000-,VECTRA B 1.6 1995-/DIAGNOSTYCZNA/
Mag. główny0
0
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
sonda lambda | sonda regulacyjna |
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Strona zabudowy | za katalizatorem |
Długość [mm] | 530 |
Długość przewodu [mm] | 245 |
Numer seryjny | ESL-PL-003 |
33 10 4118_SWGSONDA LAMBDA
Mag. główny0
sonda lambda | ogrzewana |
sonda lambda | sonda diagnostyczna |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 817 |
Ciężar [kg] | 0,123 |
40-76-0026_VEMSONDA LAMBDA OPEL
Vectra,
Mag. główny0
0
sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |