A3259_ASPALTERNATOR (!)
1704768
Mag. główny1
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Wersja | TG12C145 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
A3259 (VALEO)_ASPALTERNATOR OEM VALEO
Mag. główny0
0
ABE9003_ASPŁOŻYSKO (!)
92268
Mag. główny2
0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 15,00 |
Wysokość [mm] | 11,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 35,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (FAG)_ASPŁOŻYSKO FAG (!)
97482
Mag. główny2
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
0986083260_BOSALTERNATOR, kaucja: 123,00zł
FORD
Mag. główny0
0
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 42 |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Liczba rowków | 6 |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | B+(M8),LIN |
ID wykonania wtyczki | PL174 |
Długość [mm] | 185 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
LRA03431_LCEALTERNATOR 12V FORD VOLVO, kaucja: 153,75zł
120A , B-Max 1.5 TDCI, C-Max II 1.6/2.0 TDCi, Fiesta VI 1.5/1.6 TDCi, Focus III 1.5/1.6/2.0 TDCi, Grand C-Max 1.6 TDCi, Tourneo Connect 1.5/1.6 TDCi, Transit Connect 1.6 TDCi, C30 1.6 D2, S40 II 1.6 D2, V50 1.6 D2
Mag. główny0
0
Prąd ładowania alternatora [A] | 120 |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
Napięcie [V] | 14 |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Liczba żeber | 6 |
Zacisk | M8 B+ |
Zacisk | COM/LIN2 |
ID wykonania wtyczki | 0213 |
Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
Parametr | 2X B+ Opening |
Ciężar netto [kg] | 6,23 |
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
ABE9003 (NSK)_ASPŁOŻYSKO NSK
92268
Mag. główny0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 15,00 |
Wysokość [mm] | 11,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 35,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006 (NSK)_ASPŁOŻYSKO NSK
97482
Mag. główny0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006(NTN)_ASPŁOŻYSKO
Mag. główny0
0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | PREMIUM LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABE9006_ASPŁOŻYSKO (!)
Mag. główny2
0
0
Średnica wewnętrzna [mm] | 17,00 |
Wysokość [mm] | 14,00 |
średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABEC3001_ASPPOKRYWA ZABEZPIECZAJĄCA, ALTERNATOR (!)
Mag. główny2
0
0
średnica zewnętrzna [mm] | 37,30 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
Wysokość [mm] | 17,70 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ABEP3001_ASPZESTAW NAPRAWCZY, ALTERNATOR (!)
1116863
Mag. główny1
0
0
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 37,00 |
Szerokość [mm] | 52,50 |
Grubość [mm] | 1,50 |
Długość 1 [mm] | 52,5 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ASL9015_ASPPIERŚCIEŃ ŚLIZGOWY, ALTERNATOR (!)
KOMUTATOR valeo
Mag. główny>5
0
0
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 14,70 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 7,00 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 8,90 |
Wysokość 1 [mm] | 9,30 |
Wysokość 2 [mm] | 9,30 |
Długość 1 [mm] | 37 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 27,30 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
ASL9015A_ASPPIERŚCIEŃ ŚLIZGOWY ALT.
Pierścień ślizgowy komutator alternatora
Mag. główny0
0
0
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 14,90 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 7,00 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 9,20 |
Wysokość 1 [mm] | 9,20 |
Wysokość 2 [mm] | 9,20 |
Długość 1 [mm] | 37,6 |
Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 27,00 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |
PX60_ASPSZCZOTKA WĘGLOWA, ALTERNATOR (!)
Mag. główny2
0
0
Napięcie [V] | 12 |
Grubość [mm] | 4,40 |
Szerokość [mm] | 6,30 |
Wysokość [mm] | 15,40 |
Jakość | STANDARD LINE |
Nowa część bez depozytu |