A6025 (DENSO)_ASPALTERNATOR OEM DENSO
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | DAN1347 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A6025(DENSO)_ASPALTERNATOR
Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | DAN1347 |
| Jakość | PREMIUM LINE |
| Nowa część bez depozytu |
A6136_ASPALTERNATOR AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Wersja | 1002115600 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
0124315046_BOSALTERNATOR
TOYOTA
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Liczba rowków | 7 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
0986082040_BOSALTERNATOR, kaucja: 246,00zł
TOYOTA
Mag. główny0
00| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 95,5 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | B+(M6) |
| ID wykonania wtyczki | 92 |
| Długość [mm] | 173 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
1986A00777_BOSALTERNATOR
80A, TOYOTA
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Rodzaj mocowania | Pojedyncza dźwignia obrotowa |
| Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej |
| Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 95 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba rowków | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | B+(M6) |
| ID wykonania wtyczki | 92 |
| Długość [mm] | 189 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
DAN1347_DENALTERNATOR TOYOTA
85A,
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Nowa część bez depozytu | |
| Liczba żeber | 7 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Jakość | OE |
| Ciężar brutto [g] | 5160 |
101557_FEBALTERNATOR TOYOTA
HIACE IV Autobus (_H1_, _H2_) 2.5 D-4D (KLH12_) 1995.08->
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 7 |
| Ciężar [kg] | 6,15 |
80E2001-JPN_JPNALTERNATOR TOYOTA
TOYOTA HILUX 2.5 D-4D 4WD 2001-2005
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Liczba żeber | 7 |
LRA02317_LCEALTERNATOR 12V, kaucja: 153,75zł
85A TOYOTA
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Liczba żeber | 7 |
| Zacisk | M6 B+ |
| Zacisk | IG-S-L-M=90Hz |
| Ograniczenia producenta | Nippon Denso |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 4,7 |
LRA04185_LCEALTERNATOR 12V TOYOTA, kaucja: 123,00zł
85A, DYNA 2.5 D4d/3.0 D4d, HIACE IV/V 2.5 D4-D, HILUX VI 2.5 D4-D, HILUX VII 2.4 D4-D/3.0D4-D, LAND CRUISER PRADO (_J12_) 3.0 D4-D
Mag. główny0
0| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną |
| Napięcie [V] | 14 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Liczba żeber | 7 |
| Zacisk | M6 B+ |
| Zacisk | L-IG-S-M=200Hz |
| Ograniczenia producenta | Nippon Denso |
| Średnica otworu 1 [mm] | 10 |
| Ciężar netto [kg] | 4,73 |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
26516_QAPALTERNATOR 12V, kaucja: 57,81zł
80A, TOYOTA DYNA, FORTUNER, HIACE IV/V, HILUX VI/VII 2.5D/3.0D, LAND CRUISER 90 (_J9_), LAND CRUISER PRADO (_J12_)

Mag. główny0
0ARE6075_ASPREGULATOR NAPIĘCIA
1123081RS
Mag. główny1
00| Napięcie [V] | 12 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
ARE6100_ASPREGULATOR NAPIĘCIA
Regulator napięcia alternatora AS-PL
Mag. główny0
00| Napięcie [V] | 12 |
| Jakość | STANDARD LINE |
| Nowa część bez depozytu |
CAL10A67GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| Ograniczenia producenta | SEG |
| ID wykonania wtyczki | CPA0194 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Zacisk | M6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Masa [g] | 5800 |
| Liczba otworów gwintowanych | 1 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Producent | TOYOTA |
CAL40179ASALTERNATOR

Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0194 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | M6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | TOYOTA |
CAL40179GSALTERNATOR

Mag. główny0
| Napięcie [V] | 12 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 70 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| ID wykonania wtyczki | CPA0194 |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | M6 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Producent | TOYOTA |
5540776_MEAALTERNATOR
Mag. główny0
0| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 80 |
| ID wykonania wtyczki | B+,S,IG,L.DFM |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Liczba rowków | 7 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| dla numeru OE | 2706030123 |
200243_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| regenerowana część zamienna (REMAN) | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 3-punktowe |
| Pozycja / stopień | L 20 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 5,01 |
440527_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L 20 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 58 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 5,02 |
443083_VALALTERNATOR
Mag. główny0
| Nowa część | |
| Część wymienna bez kaucji | |
| Napięcie [V] | 14 |
| Prąd ładowania alternatora [A] | 85 |
| Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa |
| Pozycja / stopień | L 150 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 59 |
| Zacisk | B+ |
| Ciężar [kg] | 6,41 |