WP0179_GATPOMPA WODY MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ VITO Nadwozie pełne (W447) 114 CDI 4x4 (447.601, 447.603, 447.605)
Mag. główny0
00| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Koła pasowe | dla koła pasowego wielorowkowego |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
| Przestrzegać danych technicznych |
PA1219_GRFPOMPA WODY
Mag. główny0
00| Liczba żeber | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie stosować środka uszczelniającego |
| Informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Średnica koła pasowego pompy wody [mm] | 105,9 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 81,8 |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
PA1376_GRFPOMPA WODY
Mag. główny0
00| Liczba żeber | 6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | nie stosować środka uszczelniającego |
| Informacja uzupełniająca | bez pokrywy |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Średnica koła pasowego pompy wody [mm] | 105,9 |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 81,8 |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
P1613A-TH-4_HPUPOMPA WODY
Mag. główny0
00| Tryb pracy | mechaniczne |
| Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
| Informacja uzupełniająca | z bypasem podciśnieniowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Rodzaj korpusu | 2-częściowa obudowa |
| dla numeru OE | A 651 200 07 51 |
538080410_INAPOMPA WODY MERCEDES
DB
Mag. główny0
00| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
7.07152.09.0_PIEPOMPA WODY MERCEDES
KLASA E (W212) E 250 CDI / BlueTEC 4-matic (212.082, 212.097) 2009.01->
Mag. główny0
00| Tryb pracy | mechaniczne |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 81,5 |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Regulator | bez regulatora bocznikowego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
7.10942.19.0_PIEPOMPA WODY MERCEDES
KLASA E (W212) E 250 CDI / BlueTEC 4-matic (212.082, 212.097) 2009.01->
Mag. główny0
00| Tryb pracy | sterowany podciśnieniowo |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Średnica koła łopatkowego [mm] | 81,5 |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 54,3 |
| Regulator | z regulatorem bocznikowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Informacja uzupełniająca | załączana pompa wodna |
VKPC 88870-1_SKFPOMPA WODY MERCEDES-BENZ
C-CLASS, C-class (W204), CLS, E-class (W207), E-Class (W212), GLE, GLK-class (W204), MARCO POLO, M-CLASS, S-class (W221), SLC, SLK, V-CLASS, VITO
Mag. główny0
00| Informacja uzupełniająca | niezałączana pompa wodna |
409 372_HPPOMPA WODY, CHŁODZENIE SILNIKA
Mag. główny0
0| Tryb pracy | mechaniczne |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurką |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Przestrzegać ilości napełnienia systemu |
30-50077_VAIPOMPA WODY MERCEDES
KLASA S (W221) S 250 CDI (221.003, 221.103) 2005.09->2013.12
Mag. główny0
0| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Materiał wirnika pompy wody | Tworzywo sztuczne |
| Informacja uzupełniająca | bez bypassu podciśnieniowego |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego styku wyłączającego |
| Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego regulatora |
| Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |