ACP869_LCEKOMPRESOR KLIMATYZACJI, kaucja: 264
883100K110
Mag. główny0
0
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Liczba rowków | 7 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Ilość oleju [ml] | 180 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Liczba otworów do mocowania | 4 |
Ograniczenia producenta | DENSO 10S11C |
Ciężar netto [kg] | 4,81 |
DCP50092_DENKOMPRESOR KLIMATYZACJI TOYOTA
883100K110
Mag. główny0
0
napełniony | |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Ilość oleju [ml] | 80 |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
ID sprężarki | 10S11C |
Ograniczenia producenta | DENSO |
Ograniczenia producenta | TOYOTA |
dla numeru OE | 88310-0K112 |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Olej do sprężarki | ND-8 |
Sposób montażu | przykręcany |
Jakość | OE |
Długość [mm] | 178 |
Wysokość [mm] | 128 |
Liczba żeber | 7 |
Masa [g] | 5300 |
Ciężar brutto [g] | 6110 |
89433_NISKOMPRESOR KLIMATYZACJI TOYOTA
883100K110
Mag. główny0
0
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Pojemność skokowa sprężarki [ccm] | 117 |
ID sprężarki | 10S11 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Informacja uzupełniająca | bez oleju do sprężarki PAG |
Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
Liczba rowków | 7 |
Liczba zestyków | 1 |
Ilość oleju [ml] | 100 |
Rodzaj wtyczki | męski |
Czynnik chłodniczy | R 134a |
Napięcie [V] | 12 |
Informacja uzupełniająca | ze sprzęgłem elektromagnetycznym |
Informacja uzupełniająca | bez diody |
32858_NRFKOMPRESOR KLIMATYZACJI TOYOTA
883100K110
Mag. główny0
0
Ograniczenia producenta | DENSO-EQUIVALENT |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
ID sprężarki | 10S11C |
Napięcie [V] | 12 |
Olej do sprężarki | PAG 46 |
Liczba rowków | 7 |
Ø koła pasowego [mm] | 120 |
Ilość oleju [ml] | 120 |
Dolot - Ø [mm] | 18,3 |
Ø wylotu [mm] | 15,5 |
Jakość | OE-EQUIVALENT |
Informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |