ADK87008_BLPSONDA LAMBDA SUZUKI
JIMNY (FJ) 1998.09->

Mag. główny0
00AT12163_ATASONDA LAMBDA HONDA JIMNY
3 lata gwarancji / HONDA Accord
AT12531_ATASONDA LAMBDA SUZUKI
3 lata gwarancji / SUZUKI / Baleno,
09SKV904_SKVSONDA LAMBDA UNIWERSALNA 4 KABLE
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda lambda |
| Napięcie [V] | 12 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
175847_FEBSONDA LAMBDA SUZUKI
Mag. główny0
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| Wymiar gwintu zewnętrznego | M18 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
33376_FEBSONDA LAMBDA SUZUKI
Grand Vitara 4WD, Jimny, Jimny 4WD

Mag. główny0
00DOX-0354_DENSONDA LAMBDA (!)
1821365D30
Mag. główny1
00| sonda lambda | ogrzewana |
| sonda lambda | sonda palcowa |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| sonda lambda | sonda lambda |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 310 |
| Liczba zestyków | 4 |
| Ograniczenia producenta | DENSO |
| dla numeru OE | 1821365D30 |
| Jakość | DENSO |
| Masa [g] | 80 |
| Ciężar brutto [g] | 113 |
09SKV622_SKVSONDA LAMBDA SUZUKI
Mag. główny0
00| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 475 |
| Gwarancja | 3 lata gwarancji |
| Liczba przewodów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE) |
64-76-0001_VEMSONDA LAMBDA SUZUKI
JIMNY (FJ) 1.3 16V 1998.07->
Mag. główny0
0| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Długość przewodu [mm] | 165 |
| Kolor wtyczki | biały |
| Liczba przewodów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| Liczba zestyków | 4 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| dla numeru OE | 18213-65D50 |
| Długość [mm] | 270 |
| Liczba połączeń | 4 |
| sonda lambda | sonda regulacyjna |
| sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |